שאלות נפוצות

שאלות נפוצות 2017-06-22T08:15:57+00:00
פרטי משלוח ואספקה 2017-06-22T16:52:53+00:00

איסוף עצמי
בתיאום מראש מהסטודיו שלנו ברח' המנוף 3, רחובות
שליח אקספרס עד הדלת שאר חלקי הארץ
בימי חול בלבד לאיזורים: כל האיזורים שאינם נכללים ברשימת גוש דן מלבד אזור יהודה ושומרון, הערבה ואילת.
זמן אספקה: להזמנות עד השעה 14, תוך 72 שעות בתיאום מראש (לא כולל שישי, שבת וערבי חג)- מחיר  29 ש"ח

האם אתם יכולים להדגיש את צבעי לוגו החברה בעיצוב האריזה ובתכולה שלה? 2017-06-22T08:06:07+00:00

בהחלט! ניתן למתג את האריזה, השקית ולעיתים את המוצר עצמו בצבעוניות המבוקשת.

האם ניתן למתג מוצר שאני רואה באתר עם לוגו וגרפיקה של החברה בכמויות? 2017-06-22T08:06:07+00:00

בהחלט! לקבלת פרטים לגבי מיתוג המתנות שלנו, אנו ממליצים ליצור איתנו קשר.

האם ניתן לקנות בכמויות? 2017-06-22T08:06:07+00:00

לקנייה בכמויות לחברות, אירועים ומסיבות 

[notice ]

שם פרטי:
טלפון נייד:
אימייל:
הערות:

 [/notice]

מה תוקף המוצרים? 2017-06-22T16:49:23+00:00

למרבית המוצרים חיי מדף ארוכים של מספר חודשים, על כל מוצר מצוין התאריך בו יפוג התוקף.

האם המוצרים כשרים? 2017-06-22T16:49:23+00:00

כל רכיבי המוצרים כשרים בד"צ, המוצרים עצמם כשרים פרווה בהשגחת הרבנות הראשית חיפה.

מה זה חצי ביצה? 2017-06-22T08:06:07+00:00

פשוט מאוד, לוקחים ביצה ושוברים אותה לכוס, מערבבים ושופכים כחצי מהכמות לתערובת.

איפה אני יכול למצוא הוראות הכנה? 2017-06-22T16:49:23+00:00

בתחתית העמוד בכל דף מוצר תוכלו למצוא את הוראות ההכנה המדויקות שלו.
היכנסו אל חנות האתר וחפשו את המוצר שלכם, לכניסה לחנות >>

מי מבצע את השליחות? 2017-06-22T08:06:07+00:00

אריזת המתנות נעשית בסטודיו בתל אביב והשליחויות מתבצעות על ידיי מספר ספקים חיצונים, כדי לתת לכם את המחירים והזמנים הטובים ביותר.
אנו מתאמצים לשפר את שירות המשלוחים כל הזמן, במידה והמוצר הגיע פגום אנא צרו איתנו קשר במספר
052-3451291.

מה קורה במקומות שאליהם מגיע דואר נע? (מושבים, קיבוצים…) 2017-06-22T08:06:07+00:00

במקומות כאלה, נקודת האיסוף של המתנה היא נקודת האיסוף של דברי הדואר (או בהתאם לנהלים בישוב הרלוונטי).

האם השליח מתאם מראש הגעה איתי או עם מקבל המתנה ששלחתי אליו? 2017-06-22T08:06:07+00:00

בהחלט כן, המשלוח בתיאום מראש איתכם או עם מי שתציינו כמקבל המשלוח.

מתי מקבלים את המשלוח? 2017-06-22T08:06:07+00:00

המשלוח יגיע עד שלושה ימי עסקים (אילת, ערבה ורמת הגולן ייתכן עיכוב של יום נוסף)
חשוב מאוד למסור כמה שיותר מספרי טלפון של מקבל המתנה בעת ביצוע ההזמנה בכדי שנוכל לתאם עמו.

כמה עולה משלוח? 2017-06-22T08:06:07+00:00

29 ש"ח לכל חלקי הארץ (מלבד יו"ש, הערבה ואילת).
99 ש"ח משלוח ליהודה ושומרון, הערב ואילת.

איך ומתי מקבלים חשבונית מס/קבלה? 2017-06-22T08:06:07+00:00

לאחר ביצוע ההזמנה ישלח אליך מייל עם חשבונית מס/קבלה המאשר את השלמת העסקה.
במידה ולא, אנא צור איתנו קשר.

האם הקנייה שלי מאובטחת? 2017-06-22T16:49:23+00:00

אנו מתחייבים לקניה מאובטחת על פי התקנים המחמירים ביותר. המידע אשר תמסרו לנו מאובטח בפרוטוקול מוצפן אשר אינו מאפשר לגולשים אחרים לצפות בפרטיכם האישיים.

האם ניתן לבצע הזמנה באתר ללא השארת פירטי אשראי? 2017-06-22T08:06:07+00:00

כן. ניתן לבצע הזמנה דרך האתר ובמעמד קופה לבחור "מסירת פרטי אשראי בטלפון"
נציגנו יצרו עמכם קשר לקבלת פרטי האשראי או צרו אתם קשר עם סיום הזנת ההזמנה

מה הם שעות הפעילות של החברה? 2017-06-22T08:06:07+00:00

ניתן לבצע הזמנות דרך האתר 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
ההזמנות יטופלו בשעות הפעילות: בימים א-ה בין השעות 9:00 עד 17:00

מה הם פרטי החברה? 2017-06-22T08:06:07+00:00

בום סטודיו המפעילה את שף בוקס

טלפון: 03-6443539 052-2713714

ימים: א-ה בשעות 17:00 – 09:00
אחרי שעות הפעילות ניתן לשלוח לנו מייל, אנחנו עונים מהר.
כתובתנו: שביל המרץ 6 קומה שנייה סטודיו 14 (מאחורי בית המשפט ברחוב שוקן), ת"א.